Організація освітнього процесу у ЗП(ПТ)О області на період воєнного стану

Інформаційно-методичні матеріали щодо організації  освітнього процесу  в закладах професійної освіти  в період воєнного стану (лист НМЦ ПТО ПК від  25  листопада 2022р.   № 01-38/484)

 В умовах війни ( методичні вказівки щодо організації освітнього процесу в ЗП(ПТ)О)

Нормативна база  в умовах правового режиму воєнного стану.

Відміна проведення масових заходів.

Організація освітнього процесу у ЗП(ПТ)О області на період правового режиму воєнного стану

Організація  професійної підготовки в ЗП(ПТ)О на період дії воєнного стану.

Організація діяльності психологічної служби в умовах воєнного стану.

Організація методичної роботи в період дії воєнного стану.

Організація  виховної роботи  в ЗП(ПТ)О на період дії воєнного стану.

Короткострокове безкоштовне навчання вимушено переміщених осіб у ЗП(ПТ)О Хмельницької області

Наказ МОН № 274 від 28.03.2022 року Про деякі питання організації здобуття загальної середньої освіти та освітнього процесу в умовах воєнного стану в Україні

ЗАКОН УКРАЇНИ  Про внесення змін до деяких законів України щодо державних гарантій в умовах воєнного стану, надзвичайної ситуації або надзвичайного стану


Заклади освіти в умовах воєнного стану -- рекомендації Державної служби якості освіти про те, як закладам освіти працювати в умовах воєнного стану

Запитання й відповіді:

Чи можна провести річне оцінювання учнів на основі попередніх навчальних досягнень?
Який алгоритм оформлення результатів оцінювання внутрішньо переміщених учнів?
Як відбувається оформлення шкільної документації вчителем, який перебуває за кордоном?
Як здійснювати оцінювання учнів, які здобули освіту в іноземних закладах або не навчалися взагалі?
Як проводити корекційно-розвиткові заняття для дітей з особливими освітніми потребами з числа тимчасово переміщених?
Як діяти у разі призупинення проведення корекційно-розвиткових занять для дітей з особливими освітніми потребами?
Чи можуть учні, які перебувають за кордоном, одночасно навчатися дистанційно в Україні?
Як організувати урок, якщо вчитель-«предметник» не має можливості працювати навіть з допомогою технологій дистанційного навчання?
Як діяти керівництву, якщо педагог за дистанційної форми роботи не виконує своїх обов’язків?

Немає коментарів:

Дописати коментар